Wersje językowe
Reklamacja

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.

 

Aby złożyć reklamację w ramach okresów gwarancyjnych firmy SOFARSOLAR, klient
końcowy musi dostarczyć następujące informacje i dokumentację wadliwego produktu:
1) Model produktu i numer seryjny
2) Kopia ważnej faktury zakupu
3) Opisy usterek i identyfikatory błędów (jeśli dotyczy)
4) Dane użytkownika końcowego i/lub reklamującego
5) Szczegółowe informacje o całym systemie (moduł, schemat systemu PV, data
instalacji, itp.)
6) Dokumentacja poprzednich reklamacji/wymiany (jeśli dotyczy)
W przypadku braku powyższych informacji gwarancja może nie zostać udzielona

Warunki gwarancji inwerterów - pobierz

Warunki gwarancji inwerterów HYD i magazynów energii - pobierz

 

Proszę o wypełnienie wszystkich pól formularza reklamacyjnego.

Niekompletne zgłoszenie reklamacyjne nie będzie mogło zostać rozpatrzone do czasu uzupełnienia brakujących danych.

www.sofar-sklep.pl/serwis - kliknij i przejdź do formularza

 

WAŻNE!

Po wypełnieniu i przesłaniu formularza zostanie nadany indywidualny numer zgłoszenia reklamacyjnego.

Proszę oczekiwać na kontakt ze strony serwisu.

Serwis podejmie decyzję, czy konieczne jest odesłanie urządzenia.

 

www.sofar-sklep.pl/serwis - kliknij i przejdź do formularza

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl